• "Το μεγάλο μωσαϊκό της θείας θέλησης το βλέπουν μόνο οι άγγελοι, εμείς, αδιάφοροι, απλά ξεπροβοδίζουμε προς τη ραθυμία ή την έσχατη θυσία ... Και τις νύχτες που ωριμάζουν τα χρώματα, φαντάζει στο ξέφωτο η ποίηση σε σπίτι δίχως πόρτες ..." • Αιρετικό | "Quando il diavolo vende la sua anima a Di©" | "Όταν © διάβολος πουλά τη ψυχή του στο Θεό" •

Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Το Όνειρο Μιας Μαριονέτας …





Αν για μια στιγμή
ο Θεός ξεχάσει
ότι είμαι μια μαριονέτα
από ύφασμα
και μου κάνει δώρο
ένα κομμάτι ζωής,

μάλλον δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι,
αλλά τελικά θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω ...
Θα έδινα αξία στα πράγματα,
όχι γι' αυτό που αξίζουν,
αλλά για το τι σημαίνουν ...

Θα κοιμόμουν λίγο,
θα ονειρευόμουν περισσότερο,
θα προχωρούσα όταν οι άλλοι σταματούν,
θα ήμουν ξύπνιος όταν οι άλλοι κοιμούνται,
θα άκουγα όταν οι άλλοι θα μιλούσαν και
θα απολάμβανα ένα καλό παγωτό σοκολάτα!...

Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωής,
θα ντυνόμουν απλά,
θα ξάπλωνα στον ήλιο
αφήνοντας έκθετο όχι μόνο το σώμα μου,
αλλά και την ψυχή μου ...

Θεέ μου, αν είχα μια καρδιά,
θα έγραφα το μίσος μου στον πάγο
και θα περίμενα να λιώσει στον ήλιο ...

Θα ζωγράφιζα με ένα όνειρο τον Βαν Γκογκ
πάνω από τα αστέρια
ένα ποίημα του Benedetti
κι ένα τραγούδι του Serrat
θα ήταν η σερενάτα
που θα πρόσφερα στο φεγγάρι ...

Θα πότιζα με τα δάκρυά μου τα τριαντάφυλλα,
για να νοιώσουν τον πόνο των αγκαθιών τους
και το σαρκώδες φιλί των πετάλων τους ...

Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωής
δεν θ' άφηνα να περάσει ούτε μια μέρα
χωρίς να λέω στους ανθρώπους που αγαπώ,
ότι τους αγαπώ ...

Θα έπειθα όλους τους άνδρες
και τις γυναίκες
ότι είναι οι αγαπημένοι μου και
θα ζούσα ερωτευμένος της αγάπης ...

Τους άνδρες
θα προσπαθούσα να τους πείσω
πόσο λάθος κάνουν όταν πιστεύουν
ότι σταματούν να ερωτεύονται όταν γερνούν,
μη γνωρίζοντας ότι γερνούν
όταν σταματούν να ερωτεύονται ...

Σε ένα παιδί θα του έδινα φτερά
αλλά θα το άφηνα
να μάθει μόνο του να πετάξει ...

Σους ηλικιωμένους θα δίδασκα
ότι ο θάνατος δεν έρχεται με τα γεράματα
αλλά με τη λήθη ...

Τόσα πολλά πράγματα
έμαθα από σας, τους άνδρες! …

Έμαθα ότι ολόκληρος ο κόσμος
λατρεύει να μένει στην κορυφή του βουνού,
μη γνωρίζοντας ότι η αληθινή ευτυχία
βρίσκεται στην αναρρίχηση της πλαγιάς ...

Έμαθα ότι όταν ένα μωρό
σφίγγει με τη μικρή γροθιά του,
για πρώτη φορά,
το δάχτυλο του πατέρα του,
θα το κρατήσει σφιχτά για πάντα ...

Έμαθα ότι ένας άνδρας
έχει το δικαίωμα να βλέπει έναν άλλο
από πάνω προς τα κάτω μόνον
όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί ...

Είναι τόσα πολλά τα πράγματα
που μπόρεσα να μάθω από εσάς,
αλλά στην πραγματικότητα,
δεν θα μου χρειαστούν για πολύ,
γιατί όταν θα με βάλουν
μέσα σε εκείνη τη βαλίτσα,
δυστυχισμένα θα πεθαίνω ...

αναφορά στον
Gabriel García Márquez

"I" ... 'Οπως Innocenza"
ρεαλισμοί&παραμύθια ...

Ο Τάσος Μαυρής Δημοσιογράφος
Αθήνα 984 - Athens International Radio
Είναι Μέλος Της: AJE - Association Journalistes Europèens
Τιμητική Διάκριση "Il Tricolore della Radio 2011 - Ugo Foscolo / Dionyssios Solomos"

Podcast
.................................................................................
© όχιμόνοτέχνη – Η Άνεση Της Έκφρασης



Λέει Ο Κινηματογράφος: ... 
Όταν Το Ραδιόφωνο Δεν Είναι Παρωδία 
Μπορεί Να Γίνει Προκλητικό 
Να Βασισθεί Στον Αιχμηρό Λόγο 
Μπορεί Να Γίνει Ακόμα Και Προσωπική Υπόθεση 
Του Δημοσιογράφου / Παρουσιαστή / Παραγωγού 
Τόσο Ώστε Να Του Κοστίσει Ακόμα Και Τη Ζωή … 
Με Οποιονδήποτε Τρόπο ...

Τα Πρωτότυπα Κείμενα Του Ιστολογίου 
Υπόκεινται Στο Νόμο Περί Πνευματικών Δικαιωμάτων 
Copyright © by tassosmavris - All rights reserved 

 επικοινωνία: bourloto@live.com