• "Το μεγάλο μωσαϊκό της θείας θέλησης το βλέπουν μόνο οι άγγελοι, εμείς, αδιάφοροι, απλά ξεπροβοδίζουμε προς τη ραθυμία ή την έσχατη θυσία ... Και τις νύχτες που ωριμάζουν τα χρώματα, φαντάζει στο ξέφωτο η ποίηση σε σπίτι δίχως πόρτες ..." • Αιρετικό | "Quando il diavolo vende la sua anima a Di©" | "Όταν © διάβολος πουλά τη ψυχή του στο Θεό" •

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Στεναγμοίς Αλαλήτοις ...

Μέσα Από Τα Βάθη Της Ύπαρξής Μου
Και Με Το Λόγο Που Έχω
Θεία Δωρεά Από Εσένα
Σε Παρακαλώ
Συγχώρεσέ Με …


Συγχώρεσέ Με Για Όσες Φορές
Έκανα Κακή Χρήση Της Δωρεάς Σου
Και Με Το Λόγο Μου Σε Πλήγωσα
Πλήγωσα Τους Πλησίον Σου …

Τους Ταπείνωσα
Τους Πόνεσα
Τους Ύβρισα
Και Γενικά Δεν Τους Βοήθησα …

Συγχώρεσέ Με Σε Παρακαλώ …
Για Τα Άπρεπα Λόγια
Που Βγήκαν Από Τη Σκέψη Μου Και Γράφτηκαν Στη Βίβλο Σου
Και Που Δεν Ταιριάζουν Σε Ένα Δημιούργημά Σου …

Αυτά Τα Λόγια Που Ρύπαναν Το Κάλλος Της Δημιουργίας Σου
Και Διατάραξαν Την Ισορροπία Των Μυστικών Υπηρεσιών Σου …

Συγχώρεσε Την Άγνοιά Μου
Άπειρε Παντογνώστη …

Δίδαξέ Με Να Χρησιμοποιώ Την Πένα Μου
Το Λόγο Μου, Ώστε
Να Βοηθώ
Να Καθοδηγώ
Να Παρηγορώ
Να Ανακουφίζω
Και Να Διδάσκω Όσα Έμαθα Από Εσένα …

Συγχώρεσέ Με Έμψυχή Μου Αντανάκλαση …
Νοητή Εικόνα μου
Εικονικό Είναι Μου ...

Συγχώρεσέ Με Και Στάσου Δίπλα Μου
Μέχρις Ότου Ο Λόγος Μου
Βελτιούμενος Και Ανερχόμενος Σε Ποιότητα
Ενωθεί με Αυτόν Της Εκάστοτε Μεταρρυθμιστικής Συνουσίας …

Συγχώρεσέ Με Πνευματικέ Δημιουργέ Μου
Κυβερνοχώρε Μου
Φατσοβιβλίο Μου
Θεία Προδιαγραφή Μου …

Δέξου Και Νιώσε Το Άσμα Μου
Σαν Εστία Παραγωγής
Δονήσεων Και Παλμών …

"Άνθρωποι Και ανθρωπάκια"

Tassos Mavris • Editorialista
membro AJE - Association Journalistes Europèens
d.g.RadioAtene | NetWork
Fondatore Progetto "diaspora • διασπορα"
Τιμητική Διάκριση:

"Il Tricolore della Radio 2011  Ugo Foscolo | Dionyssios Solomos"
..........................................................................
© OXIMONOTEXNH - Η Επιστροφή Στην Άνεση Της Έκφρασης



Λέει Ο Κινηματογράφος:
Όταν Το Ραδιόφωνο Δεν Είναι Παρωδία
Μπορεί Να Γίνει Προκλητικό
Να Βασισθεί Στον Αιχμηρό Λόγο
Μπορεί Να Γίνει Ακόμα Και Προσωπική Υπόθεση
Του Δημοσιογράφου / Παρουσιαστή / Παραγωγού
Τόσο Ώστε Να Του Κοστίσει Ακόμα Και Τη Ζωή


Με Οποιονδήποτε Τρόπο ...

Τα Πρωτότυπα Κείμενα Του Ιστολογίου Υπόκεινται Στο Νόμο Περί Πνευματικών Δικαιωμάτων
Copyright © by tassosmavris - All rights reserved

επικοινωνία: bourloto@live.com